De Klant in Kwestie
Maak kennis met Kapsalon Aphrodite, een kundige en gezellige kapperszaak in Wolvega, die haar klanten iedere dag voorziet van een frisse, nieuwe look. Omdat zij zelf ook een frisse look nodig hadden, benaderden ze ons.
De Uitdaging
De klant stond voor een veelvoorkomende uitdaging - het moderniseren van de communicatie- en informatievoorzieningen binnen de salon. Papieren borden en flyers matchten niet meer met de doelgroep en behoefte van de kapperszaak. Het was tijd voor een moderne oplossing die mee kan bewegen met trends en ontwikkelingen in de salon, en verschillende producten onder de aandacht brengt bij klanten.
De Oplossing
In de zoektocht naar een digitale communicatietool, stuitte Kapsalon Aphrodite op het Castit narrowcasting platform. Zodoende namen ze contact met ons op om erachter te komen hoe Castit hun communicatiestrategie kon verbeteren. Wat hen in het bijzonder opviel? De optie om content te streamen via een Google Chromecast. Dit paste het best bij hun huidige setup.
Voordat je een tool aanschaft is het handig om deze eerst even uit te proberen. Daarom boden we kapsalon Aphrodite eerst onze gratis narrowcasting versie aan. Al snel stapten ze van hun oude systeem over naar Castit. Het Castit systeem was voor hen bij uitstek geschikt om reclamevideo's te broadcasten, waarin ze o.a. L’oreal producten en hun diensten konden tonen aan klanten.
De Impact
De implementatie van het Castit narrowcasting systeem heeft verschillende voordelen met zich meegebracht. Zo is de betrokkenheid van klanten toegenomen en brengt de display bijzondere producten en aangeboden diensten uit de kapsalon onder de aandacht. Klanten worden geïnformeerd over belangrijke zaken én tegelijkertijd worden producten en diensten gepromoot.
De Overgang
De overgang van hun vorige narrowcasting platform naar Castit ging soepel. Door de Google Chromecast in te zetten kon Castit eenvoudig worden geïnstalleerd en was de kapsalon binnen no-time weer aan het broadcasten.
Vooruit
Kapsalon Aphrodite is aan het kijken of ze hun communicatiestrategie kunnen verbeteren door meer schermen te implementeren. Het Castit platform biedt hier talloze oplossingen voor. Content kan worden gebroadcast en ingepland voor meerdere schermen tegelijk. De schermen kunnen elkaar aanvullen.
Door de samenwerking van Castit en Kapsalon Aphrodite komen twee verschillende werelden samen. Zo zie je maar dat technologie in elke branche een aanvulling kan zijn.
Inspirerend?
Bent u geïnspireerd door deze case study en ook klaar om over te stappen naar het Castit narrowcasting platform? Maak een gratis account aan of neem contact met ons op om verdere mogelijkheden te bespreken.
More works
Ontdek hoe narrowcasting voor de horeca branche ook een uitstekende manier kan zijn om de communicatie met gasten te verbeteren.
Ontdek hoe Connectz Castit narrowcasting gebruikt om effectiever met medewerkers en klanten te communiceren en hen te informeren
Ontdek hoe Castit De Boer Advies & Notariaat hielp de klantbetrokkenheid te verbeteren en hun merkidentiteit te versterken door middel van een robuust en betrouwbaar narrowcasting platform.