De afgelopen decennia heeft zich een digitale revolutie afgespeeld waarbinnen statische en analoge bebording langzaam werd vervangen door moderne, digitale schermen en touchscreens. Gevolg is dat bezoekers veel meer relevante en up-to-date informatie kunnen worden aangeboden, maar zij dat ook zelf kunnen opvragen. Zo ook in het geval van WTC.
Nooit Meer te laat: Castit Touchscreen Applicatie Voor Vertrektijden van het Lokale Openbaar Vervoer
Ook voor het WTC hebben we een touchscreen applicatie op maat ontwikkeld op het Castit platform. Naar wens van het WTC worden hier actuele vertrektijden van het openbaar vervoer in de buurt getoond, of kunnen bezoekers op de kiosk zelf de informatie opzoeken die zij nodig hebben.
Een Geavanceerde Narrowcasting Applicatie voor WTC Rotterdam
In de wereld van technologie is alles snel en effectief. Bij het ontwikkelen van de touchscreen applicatie op maat hebben we gelet op gebruiksvriendelijkheid en simpliciteit. Bezoekers moeten in één oogopslag vertrektijden kunnen zien of deze in slechts een paar eenvoudige stappen kunnen opzoeken. Ook bezoekers die haast hebben, moeten gebruik kunnen maken van de informatiekiosk.
Real-time Vertrekinformatie
Onze Castit narrowcasting applicatie voor het WTC Rotterdam heeft een aantal belangrijke componenten:
🚏 Een touchapplicatie met actuele vertrektijden: Een gestroomlijnde applicatie die bezoekers binnen één oogopslag of een paar swipes voorziet van up-to-date informatie.
🖥️ Elo Touchscreen: Deze interactieve display geeft de ruimte in het WTC een moderne look-and-feel en trekt de aandacht van bezoekers.
🚀 Een kiosk op maat: De Elo touchscreen is geplaatst in een op maat gemaakte kiosk in de huisstijl van het WTC. Dit maakt de touchscreen oplossing als informatiedesk helemaal af.
Binnen dit project hebben we voor WTC de transformatie kunnen maken van analoge bebording naar een innovatieve, digitale touchscreen kiosk met real-time vertrekinformatie. De kiosk is volledig “self-service”, wat betekent dat bezoekers moeiteloos toegang hebben tot alle gewenste informatie, zonder ondersteuning van een medewerker van het WTC.
Digitale Bebording Voor Elk Soort Gebouw
Met behulp van Castit narrowcasting kunnen we informatievoorziening digitaliseren, ook voor andere gebouwen en organisaties. Met behulp van onze Maptomize applicatie hebben we Ikea bijvoorbeeld voorzien van digitale plattegronden, waarop bezoekers zelf informatie kunnen opvragen. Narrowcasting en touchscreen applicaties kunnen op ons Castit platform op maat voor u worden ontwikkeld.
Met Castit kun je Alle Kanten op
Castit ontwikkelt narrowcasting oplossingen op maat en kan daarom alle kanten op. Voor het WTC Rotterdam hebben we self-service kiosk software ontwikkeld op ons narrowcasting platform. Op deze specifieke self-service kiosk kunnen bezoekers de vertrektijden van het lokale openbaar vervoer aflezen en opzoeken. Echter kunnen we ook self-service kiosk software ontwikkelen voor andere doeleinden, zoals het bestellen van eten, het registreren van bezoekers en het opzoeken van informatie. Bent u ook op zoek naar een self-service kiosk oplossing, of heeft u narrowcasting nodig voor een ander doeleind en bent u benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Neem gerust contact op!
More works
Ontdek hoe narrowcasting voor de horeca branche ook een uitstekende manier kan zijn om de communicatie met gasten te verbeteren.
Ontdek hoe Connectz Castit narrowcasting gebruikt om effectiever met medewerkers en klanten te communiceren en hen te informeren
Ontdek hoe Castit De Boer Advies & Notariaat hielp de klantbetrokkenheid te verbeteren en hun merkidentiteit te versterken door middel van een robuust en betrouwbaar narrowcasting platform.