Introductie
In het gezellige en sfeervolle eetcafé van het Luxor Theater Rotterdam was men op zoek naar een digitale receptie om gasten te verwelkomen en door te verwijzen naar een plekje. Dit hebben we door middel van Castit narrowcasting voor hen verwezenlijkt.
Uitdagingen
De touchscreen applicatie voor de digitale receptie had twee belangrijke vereisten. Ten eerste was een gebruiksvriendelijke interface een vereiste, toegankelijk voor een divers publiek. Bij Café Dox komen mensen van verschillende leeftijden en niet iedereen kan evengoed met technologie overweg. Simpliciteit en toegankelijkheid stonden daarom voorop. Ten tweede was het van belang dat de touchscreen applicatie naadloos zou integreren met bestaande systemen binnen het Luxor Theater. De digitale receptie moest o.a. ticketinformatie kunnen tonen, medewerkers op de hoogte brengen van bezoek en bezoekers de gelegenheid geven om te abonneren op de nieuwsbrief.
Oplossing
Castit heeft een digitale oplossing op maat gemaakt voor het Luxor Theater, met al hun wensen op een simpele en gebruiksvriendelijke interface. Het bestaat uit vier hoofdfunctionaliteiten, onderverdeeld in vier knoppen op het scherm: ticketinformatie opvragen, medewerker(s) informeren, eten en drinken in Café Dox en abonneren op de nieuwsbrief. Alle functionaliteiten zijn geïntegreerd met bestaande systemen binnen het Luxor Theater. Wanneer bezoekers een afspraak hebben en zich aanmelden bij de digitale receptie, wordt de desbetreffende medewerker op de hoogte gesteld via een belletje. Door middel van een integratie met het ticketsysteem van Luxor, kan de digitale receptie tevens informatie tonen over aankomende optredens. Bovendien kunnen bezoekers via de digitale receptie worden ontvangen in Café Dox en zelfs eten en drinken bestellen via de zuil.
Resultaten
Bepaalde processen binnen het Luxor Theater in Rotterdam zijn dankzij de digitale receptie gestroomlijnd. De ontvangstkiosk bij de ingang van Café Dox is een groot succes. Door de efficiënte manier van aanmelden worden wachttijden beperkt en bezoekers warm ontvangen. De touchscreen kiosk heeft bepaalde taken van Luxor’s medewerkers overgenomen, waardoor zij meer aandacht hebben voor de bezoeker.
Conclusie
Deze digitale oplossing van Castit geeft Café Dox een moderne en innovatieve look-and-feel, met behoud van de sfeervolle en gezellige uitstraling van Luxor dankzij doorvoering van de huisstijl. De digitale receptie draagt bij aan de klanttevredenheid door het verminderen van de wachttijd en het verschaffen van benodigde informatie. Op ons Castit platform kunnen we apps op maat ontwikkelen met alle functionaliteiten die u maar wenst. In het geval van Luxor was dit een digitale receptie met vier hoofdfunctionaliteiten. Bent u benieuwd wat we voor u kunnen doen? Neem gerust contact met ons op.
More works
Europe Retail Packing was op zoek naar een narrowcasting oplossing voor interne communicatie in hun bedrijf. Castit leverde deze, met als resultaat meer betrokkenheid van medewerkers en een effectieve digitale communicatie-oplossing.
Ontdek hoe narrowcasting voor de horeca branche ook een uitstekende manier kan zijn om de communicatie met gasten te verbeteren.
Ontdek hoe Connectz Castit narrowcasting gebruikt om effectiever met medewerkers en klanten te communiceren en hen te informeren