Het Klantprofiel
UB Sails is een toonaangevende zeilmakerij met haar hoofdkantoor in Polen en een regionaal kantoor in Nederland. Het gaat om een vakkundige klant met een goede reputatie in de zeilindustrie in binnen- en buitenland. Sinds het ontstaan van de zeilmakerij hebben ze klanten wereldwijd voorzien van diverse zeilen.
De Uitdaging
Ondanks hun wereldwijde succes, stond UB Sails voor een veel voorkomende uitdaging. Zij zochten een goede oplossing om bedrijfsinformatie te delen met klanten die hun kantoor kwamen bezoeken. Ze hadden de wens om bezoekers te voorzien van algemene informatie zoals weersvoorspellingen en nieuwsupdates. Om real-time informatie te kunnen delen is een narrowcasting oplossing het meest geschikt. De klant had nog nooit eerder met narrowcasting gewerkt, dus zij waren op zoek naar een gebruiksvriendelijk systeem dat aansluit op de bestaande bedrijfsomgeving.
De Oplossing
Castit sloot naadloos aan op de digitale communicatiebehoeften van de klant. Ze vonden Castit via internet, en werden verrast door het gebruiksvriendelijke interface van ons systeem. Samen hebben we alle zeilen bijgezet om de transitie naar een digitale oplossing soepel te laten verlopen.
Zodoende heeft de klant momenteel één narrowcasting scherm geïmplementeerd, met twee of drie extra schermen in het vooruitzicht. Door de digitale oplossing uit te breiden kan UB Sails hun communicatiestrategie nog verder verbeteren.
De Impact
Door Castit narrowcasting te implementeren is de klantcommunicatie en -betrokkenheid verhoogd. Zodra bezoekers het kantoor van UB Sails binnenstappen, worden ze voorzien van belangrijke informatie over de zeilmakerij, weersvoorspellingen en nieuwsupdates. Dit draagt bij aan hun goede imago bij de klant als doordacht bedrijf dat meegaat met de tijd en investeert in digitale communicatietools.
Vooruit
UB Sails is klaar voor verdere groei en uitbreiding en dit is nog maar het begin van de implementatie van digitale oplossingen in de zeilmakerij. Door de inzet van narrowcasting in het kantoor zetten ze een belangrijke eerste stap richting digitalisering en erkennen ze de potentie van software in het verbeteren van communicatie.
Bent u ook klaar om uw communicatiestrategie te digitaliseren? Neem contact met ons op.
More works
Ontdek hoe Castit en Horapark hebben samengewerkt om de bezoekerservaring op het kantorenpark te verbeteren
Ontdek meer over de digitale make-over van kapsalon Aphrodite en de resultaten die het narrowcasting platform heeft opgeleverd.
Ontdek onze narrowcasting retail oplossing aan de hand van een levend voorbeeld in Leenderts Fietsen.