traditioneel mededelingenbord

Castit Narrowcasting voor het Mededelingenbord

Van Prikbord naar Digitale Oplossing

Mededelingenbord

Mededelingenbord

Sommige organisaties maken nog gebruik van traditionele middelen om belangrijke informatie te delen. Denk aan prikborden, whiteboards, flyers en papieren posters, waarop mededelingen worden gedaan. Hier zitten wat nadelen aan:

  • Verouderde informatie: Mededelingen worden niet altijd tijdig verwijderd of bijgewerkt, wat kan leiden tot verwarring.

  • Onoverzichtelijkheid: Een volgeplakt prikbord maakt het lastig om relevante mededelingen te vinden.

  • Tijdsintensief: Het constant printen en vervangen van papieren aankondigingen op verschillende plekken kost tijd.

  • Verspilling: Het printen van nieuwe mededelingen draagt bij aan papierverspilling.

Digitaal Mededelingenbord

Digitaal Mededelingenbord

Door een mededelingenbord digitaal te maken, worden veel van de bovenstaande problemen opgelost. Narrowcasting maakt het mogelijk om dynamische en relevante informatie te tonen via digitale schermen. De voordelen:

  • Altijd up-to-date: Informatie kan direct worden aangepast in de template en content kan worden ingepland voor verschillende tijdstippen.
  • Real-time content: Apps halen nieuws, weer en andere informatie van het internet en werken automatisch bij.
  • Meer zichtbaarheid: Strategische plaatsing van schermen zorgt voor een groot bereik.
  • Interactieve en multimedia content: Combineer tekst, afbeeldingen, video en livefeeds zodat de informatie opvalt. 
  • Beheer op afstand: Alle schermen eenvoudig centraal te beheren vanuit één systeem, ook op afstand.
  • Kostenbesparend en duurzaam: Bespaar op tijd, printkosten en kies de duurzame voordelen van papierloze communicatie. 
Hoe doe je dat?

Hoe doe je dat?

Narrowcasting inzetten als mededelingenbord, doe je zo:

  1. Maak in de slide creator één of meerdere standaard templates voor verschillende soorten mededelingen en aankondigingen. Bij nieuwe informatie staan er basistemplates klaar en als dingen last minute wijzigen, kan dit direct worden aangepast. 
  2. Koppel verschillende apps zodat informatie automatisch wordt bijgewerkt - denk hierbij aan nieuwsberichten, vervoersinformatie, weersvoorspellingen en social media feeds. De content is up to date zonder dat u hier iets voor hoeft te doen.
  3. Een statisch scherm trekt minder aandacht. Maak gebruik van onze interactieve en multimedia opties zoals afbeeldingen, video's en RSS-feeds om ervoor te zorgen dat de informatie opvalt. 
  4. Plan de content op verschillende momenten. Als u meerdere doelgroepen heeft, zoals bezoekers, klanten en medewerkers, kan de content hierop worden afgestemd.

Uw eigen mededelingenbord?

Uw eigen mededelingenbord?

Op zoek naar een effectief communicatiemiddel om belangrijke mededelingen te delen met medewerkers, bezoekers en klanten? Maak een gratis account aan om direct aan de slag te gaan of neem contact op voor meer informatie!

Powered by FFWD